Pages

Tuesday, November 29, 2011

Update je !!

  

 
 
Holla...
wahhhh lame tak update kann!!
mesti cu ols tertanye tanye knapa lah cik meyami ni tak update lame sgt blohg dy..
sedangkan aku ni dah berjanji nak update slalu kannn !!!
im not buzy, not malas malas...
heee..
tapi ade lah sedikit kesulitan menyebabkan aku tak boleh nak update blog..
 
banyak gila cara aku buat nak update blog..
gi library lahh, online gune fb lahh!!
sume tak berhasil n berjaya..
(usaha sia sia je)
 
hishhhh!!!
kalo lahh pkara tu tak berlaku dah lama aku update selalu....

hurmmm
sampai skrang aku still trauma n fobia nak bawak lappy dalam kereta..
so everything is gone !!

ouhh my lappy, camera, mp4..
all my gadget i gonna mishhh u ol..

T____________T

 
 
 

Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: