Pages

Tuesday, December 27, 2011

Anugerah Yang Terindah




see first 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jack, me, kechik, nija, apek, wan


me, titi, bapak


titi with jack n apek


my beloved son n daughter


duta sabun pun okee


macam cover majalah remaja


luv them


sweet memory ever <3
.
.
.
.

Tade kate semanis bicara aku nak gambarkan perasaan aku kat korang.
korang adelah yang terbaik tuhan hadiahkan kat aku.
korang adelah satu anugerah yang sangat aku bersyukur.
Hadirnya korang semua memeriah dan menyerikan lagi hidup aku ni.

aku tak tahu macam mana aku nak ceritakan kat followers lain
betapa sayangnya aku kat korang ni semua.
n tak tahu macam mana nak describe kan perasaan aku ni.

kekadang watak yang kita pegang memang aku anggap kita ni satu family.
kekadang sampai rutin harian aku pun terbayang korang.
korang memang the best.
n korang lah insan terbaik yang pernah ade di sisi aku..
kita share semua bersama, senang, susah, nangis, ketawa..
all the things we have shared together.

ape pun kat sini aku nak cakap, aku sayang korang sumer.
Jack, Kechik, Apek, Nija, Wan..
i love all of u.
bapak, titi, kak yong, kembar.
thanx coz hadir dalam hidup mama @ ibu ..
mmuaahhh !
sekian




Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: