Pages

Monday, October 29, 2012

GEDIK SEKEJAP.


sedar tak sedar dah genap stahun aku pindah kat umah arwah opah ni.
umah pusaka.
teratak rabiah. 
sekejap je masa berlalu,
tapi aku tak merasa sangat kepuasan duduk kat umah ni,
sebab aku banyak abiskan waktu kat umah sewa aku di Seri iskandar.

hah
cter pasal kat seri iskandar,
wahh rindunya kat umah situ.
rumah kat situ dah dua tahun aku duduk,
mmg aku dah anggap mcm umah aku sendiri.
kan bagus kalo aku dapat stay sana, n sewa je rumah tu terus.
sayang sangat nak pisah ngan umah tu.
even ipoh n seri iskandar tu tak jauh mana, tapi masa tu tak tahu bila free nak g sana.
huishh.
tapi bukan sebab rumah tu je yang buat aku rindu.
tapi kenangan kat rumah tu, kenangan ngan classmate n kawan2 lain kat sana,
buat aku rindu sangat kat seri iskandar tu.
hope sgt dapat jumpe dyorang sume.
wahhh
rindu rindu.
heee.


Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: