Pages

Monday, October 29, 2012

K A W A N

K A W A N

alhamdulillah,
aku telah dikurniakan ramai kawan.
kawan ketika senang,
ketika susah.
ketika gembira,
ketika enjoy,
ketika lapar,
ketika sedih,
ketika belajar,
ketika baik,
ketika jahat.
hah banyak sangat kawan y aku ade.
alhamdulillah sgt aku dikurniakan kawan seperti korang semua.

korang semua ni dah menceriakan hidup aku, n menyempurnakan hidup aku.
ketika aku senang, gembira, sedih, gelak, blaja n byk lagi lah.
ape pun jenis kawan, aku tak kisah. Janji kau kawan aku.
n aku sentiasa jadi kawan y terbaik untuk korang semua.
even ade yang menyakitkan hati aku,
even ade yang mengata aku,
takpe aku terima gak sebagai kawan.
sebab aku tahu aku pun bukan kawan y terbaik tuk korang semua.
aku pun ade kekurangan. dan aku juga penah buat salah.

btw
terima kasih kawan-kawan.
aku sayang korang semua. 



Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: