Pages

Wednesday, April 17, 2013

Follow me.


wahh dunia semakin maju.
now nak luah perasaan ade blog, tumblr,
facebook dah gnti mySpace. boleh berkenalan dgn sesiapa saja.
now nak upload gambar pakai instagram, 
nak carut2  rasa tak puas aty, twitter ade mnanti.
bg bb senang dah nk chat ngn kawan bbm dah ade.
pass je no pin.
WeChat, Line, Watsapp sume ade dah mnunggu.
mmg dah maju lah skunk ni.
aku pun tak kurang jugak.
semua acc untuk social app kat atas tu dah ade pon.
dah wujud sejak berzaman agy.

cume satu je y aku musykil kini.
KeeK?
okee, i just wondering,
keek ini untuk apa sebenarnya?
xtually, upload video right?
huuuu, bygkan kalau aku bukak acc Keek plak.
dah sah24 jam plak aku nk update je video.
makan, tido, blaja, masak sume nak upload.
dah mgalahkan artis lah cternya.
(tetibe nk upload video gwiyomi)
hahaha.
so stakat ni y aku perhati ramai lah artis y ade acc Keek.
klo org biasa2 mcm aku ni,
cukuplah upload2 gmbr kt instag tu.
hee nanti pemes amos plak aihhh.

okee,
ni adelah official acc instag, twitter, n facebook.
sy ni peramah, n mudah mesra dgn org.
just wanna be fren okee.
selebih dari tu sy tak layan. sorry.
okee do follow me.

instagram: aimi_fazlin.
Twitter: @aimifazlin
facebook: aimi fazlin (nafar)

daaa.



Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: