Pages

Wednesday, April 17, 2013

lemahnya hati seorang wanita.


hey guys,
wahh tak tahulah kenapa semalam tak dpt nak lelapkan mata.
mungkin sbb serabut ataupun hati y celaru.

bg pompuan kat luar sana.
pernah tak korang rasa benda2 macam ni?
rasa nak tercabut jantung korang.

sebenarnya perasaan y aku rasa semalam ni mmg luar biasa sikit.
dah lama aku tak rasa mcm ni.
aku merasakan org yang ak syg sedang berada dekat dengan pompuan lain.
Ya Allah.

kenapa aku rasa sebegini.
kekadang aku ingin meredhakan sahaja.
tapi hati aku sakit, sampai tak lena tidurku.
aku ingin buat tak mengerti tapi jantungku tak berhenti berdegup.

kawan2 ada cakap, tape mi, 
bykkan istighfar, zikir igt Allah,
tapi gelodak membara dalam hati aku tu ttap sama, tak berubah.
ak bingung, ak konpius.
smpai ke area kul 2pg ak rse tenang sekejap.
tapi otak aku ligat beputar,
apekah benar y aku rasekan ni.
adekah ap yang ak pikirkan ni benar.

okee mulalah siasatan ak.
Ya Allah,
SubahanAllah.
sumpah, kenapa dye masih bertemu dengan perempuan tu.
sedangkan beribu maaf, janji, telah dye ungkapkan pada aku.
kenapa dy perlu bertemu dgn prempuan tu pd tgh malam.
kenapa tak bertemu di siang hari.
saat ni mmg ak minta kekuatan.

berat ak nak hadapi seorang diri.
cinta aku betul2 di hujung tanduk saat ni.
aku masih mampu berlagak seperti orang biasa,
yang tak mengerti apa2.
aku masih boleh terima si dia walaupun banyak kali hati aku terluka,
aku masih boleh maafkan dye walaupun beribu kali maafnya tak berguna.

ape yang pasti cintaku yang kian lama semai ni
susah untuk aku padamkan,
tambah lagi si dia terusan memberikan aku harapan.
apakah sume ni?
kenapa perlu dia mmpermainkan hati aku?
kenapa perlu libatkan keluarga aku?
kenapa?
apa salah aku pada dia smpai biarkan ak begini?
ungkapan sygnya setiap pagi membunuh aku.,
genggaman erat tangannya mengguris jiwa aku,
kata manisnya meruntun hatiku.

aku perlu kuat,
bertak mengerti apa2.
seperti sebelum ni
tak mengerti apa2 sedangkan blakang aku hebat dye mmpermainkan aku.
tahniah lelaki,
kau berjaya mendapat cinta y tulus ini.
tapi hargailah cinta y tulus ini.
knapa perlu kau cemari dengan kecurangan kau.
derita aku disebabaku mencintai kau.

kawan2 sume doakan aku,
supaya aku terus kuat hadapi semua ni.

slm syg,


Terima Kasih kerana sudi membaca, chow shin shan ^__~

0 comments: